Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
RPG製作大師2000不知道怎麼開...QQ
Sep 7th 2013, 15:07

就是呀...

我今天興致沖沖下載了和朋友小啨(ㄑㄧㄥ)從以前就很想用的RPG製作大師2000

可是呀OAO打開之後我就GG了((淚奔

我都有照著教學的樣子一一打開和安裝丫OAO

可是當我打開那個幻幻中文版時它總是說:

RPG Marker2000錯誤:安裝英文版的RTP

哇哇哇哇哇______人家我要翻桌啦((此人已不知如何是好

請大大們幫我解答一下吧OAO"((此人笨 不好意思~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()