Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決 
EXCEL高手請進!!!!
Jul 29th 2013, 07:46

請高手幫我謝謝!
我的資料都在同一個工作表內,起始的狀況是B1這格我寫上=D1,另外C1這格我寫上=F1..........但是我得常常改資料.所以改得很累......我希望可以最簡單的方法請各位高手幫忙.......我希望在A1只需要填入數字?>>B1那格就自動會=D?,C1那格就自動=F?...........................舉例就是我A1填入數字168>>>>>B1那格自動=D168(顯示我D168的數值)>>>>C1那格自動=F168(顯示F168的數值)...........................我希望A1填數字>侷限在B1跟C1自動等於D?跟F?這樣..........我只需要B1跟C1這兩個呈現的數值做另外演算這樣.................請各位高手幫忙...........希望不要用巨集或跨工作表這樣子的方法(因為我白癡看不懂><)謝謝各位

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()