Blogtrottr
麵麵's blog :: 痞客邦 PIXNET ::
Lively, Optimistic, Vital, Energetic. 
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
[麵兒3C速報]讓大猴子瘋狂沉淪的精緻手機遊戲Hello Hero&武俠Q傳!!!!大家快來找我PK
Dec 4th 2013, 09:38

1.jpg

這個周末我跑來台北參加一場超好玩的體驗會!!!!!!!!!!!哈哈哈我不說你們絕對猜不到是什麼

其實是手遊喔!!!!喔喔喔是奇米娛樂平台推出的手機app遊戲體驗會耶!!!!!哈哈哈

想當初我也是兩三台電腦一起掛著24小時打怪的宅宅(安靜!爺我在回憶美好時光~~~

我和大猴退休後的願望之一就是可以成天無憂無慮的兩人一起泡網咖打怪✧*。٩(ˊᗜˋ*)و✧*。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()