Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[共乘] 10/25下午彰化→中壢
Oct 25th 2013, 10:48, by bestimai

作者bestimai (Miss. 小牌)

看板ChangHua

標題[共乘] 10/25下午彰化→中壢

時間Fri Oct 25 10:48:28 2013

時間這麼緊迫想也知道徵不到 就像昨天徵新光三越文一樣...難產 果然大家還是習慣事先規劃好行程再出門 XD 這篇也是假共乘真心情的文章啦~ 難得連休三天自己回娘家 儘管三姑六婆又會議論紛紛是不是跟老公吵架 但是LJM就是想回來啊~我老公上班族朝九晚五週休二日 哪能跟我這個櫃姐配時間啊? 下午就要回中壢了~ 前陣子看了蔡阿嘎的影片 想說下次回娘家一定要去走走 結果三天賴在家裡只有出門買早餐和去南瑤宮拜拜而已... 明天開始又要和客人作戰了~ 各大百貨公司周年慶可不可以快點結束啊? 支援來支援去的~我的主顧客都快以為我沒做了啦~ (消失在本櫃太久) 好了~心情抒發完畢 彰化的寶貝鄉親們~出嫁的女人又要離開了~~~~ 不用送我不用送我,我會哭哭  T_T -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.232.210.232

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()