Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Complimentary Downloads

7 Days of Complimentary Downloads: 100,000+ Motion Backgrounds, Video Clips, Production Music Tracks, Sound Effects, Special Effects and More.
From our sponsors
[問題] 關於派遣人力仲介與職缺公司關係?
Aug 20th 2013, 23:34, by ianqoo2000

作者ianqoo2000 (相宇玄)

看板Salary

標題[問題] 關於派遣人力仲介與職缺公司關係?

時間Tue Aug 20 23:34:53 2013

前幾天,在工作板看到某派遣人力所張貼的壽險助理缺 一般來說,我通常在人力銀行看到他們自己招募是不會投履歷的 因為怕是當業務,要拉保險 但這種經過派遣篩選,所以感覺放心許多,所以就投了 後來派遣有回我電郵,要我填寫他們的履歷 我填了,他們說會轉交給主管 這裡就我的認知是派遣公司主管 可是過了好多天,都沒有消息 我的想法是,應該是我的條件不夠,所以連面試都沒有吧... 但今天,職缺所在的壽險公司打電話給我,說要面試!? 讓我嚇了一大跳 請問板上前輩有遇到這種狀況嗎? 又還有,壽險公司是否真的是沒有純助理的存在? 以上,懇請薪資板前輩不吝情解惑 感激不盡 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.83.211.105

hughchen:有純助理 08/20 23:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()