Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
誰能幫我算冷氣電費?
Jul 22nd 2013, 17:59

[unable to retrieve full-text content]

我房間大約380公分X335公分 我是用30公分的直尺量的 (我不懂坪數) 每天開8小時 冷氣溫度調在26度到28度 室外溫度平均為35度 品牌為歌林 那我一個月要付多電費? 大概的值就好了品牌為歌林<sep/>...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()