Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
【短片】傳曹金生女兒是麻豆 凱渥女模喊冤
Jul 24th 2013, 10:05

【綜合報導】最高軍事檢察長曹金生因洪仲丘案曝光率暴增,在BBS上被網友爆料有1名長腿「麻豆」女兒曹晴。曹晴今天清晨在臉書上秀出身分證父母欄,澄清自己姓孫,父親不是曹金生。

《壹電視》報導曹晴是凱渥小模,曾代言內衣,卻被誤傳是曹金生女兒。曹晴在臉書上澄清寫道:「我爸姓孫,名不記得了;我媽姓曹,別無辜我唷。」她還說「PTT鄉民很激動,以為我是曹金生女兒,這樣害我明天不能去買菜。」

曹金生女兒傳是麻豆,被點名的凱渥女模曹晴喊冤。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()