Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[求助] 遠距離感情挽回
Jul 24th 2013, 00:16, by drakd4d

作者drakd4d (NULL)

看板Boy-Girl

標題[求助] 遠距離戀情挽回

時間Wed Jul 24 00:16:23 2013

我的女朋友和我是國中同學,從高三跟我開始交往,已經四年多了 我真的很愛很愛他 但是因為過往這一年他到國外留學,我們的關係疏遠了 我不懂得正確的經營遠距離感情,和控制自己的情緒 在他快要回來的這兩個月有很多摩擦,他覺得心灰意冷 原本上星期約好和朋友去找他,但他卻在那個時間點和我提分手 我非常崩潰,不知道該怎麼辦 他說他無法坦率接受我的道歉 但是我們心底其實根本沒辦法放下對方,因為我們在對方的心中太重要了 他擔心我,他也割捨不下我 這次不知道我已經傷他如此的深,我好後悔 我不想要他離開我,我願意花時間去彌補,但是我好彷徨好無助 我到底有沒有辦法在和他重新和好呢? 救救我 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.85.193.183 ※ 編輯: drakd4d 來自: 219.85.193.183 (07/24 00:17)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()