Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
台灣大哥大 iphone5
Jul 17th 2013, 13:31

我最近合約到了,要換智慧型 iphone5 

但第一次辦不清楚

 1.一年合約和兩年合約的專案,都不同,看的出來一年的合約比較貴

    但台灣大哥大寫   老客戶續約免預繳(但只限一年專案)

 2.想請問,我繼續續約,我家也是老客戶,我使用兩年續約,也可以享有老
    客戶的免預繳嗎???

3.我想選擇1398(通通省699+行動上網699) 那16G  32G  64G 有差到哪裡嗎??

4.辦 iphone5 有送甚麼配件嗎??

5.還是想請問大大們,我辦哪個會比較好,哪個專案花的錢比較少^^  

謝謝大大檢視圖片 


This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()