Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
[攻略] 馬爾札哈 - 開啟敵人恐懼的大門
Jul 16th 2013, 12:48, by a412362 ( DesignDai )

難得看到也愛好吸血槍的馬爾札哈
那根本賴線神器...
不過
我也覺得時光很多裝
我會先出黑魔禁書
+回魔-CD又便宜很多
而且遇上蒙多之類的後排突進又會回血的
黑魔禁書的效果(降低回血%數)更容易讓馬爾札哈一波帶走他
如此在前中期可以快速洗兵
CD變短在中期小龍會站
又容易召喚虛靈來個6打5(7打5也不是不可能)
另外馬爾札哈塔前POKE能力極強(想吃冰就非得被E跳到或是站在我的W上)
所以我都會把視野做好(3~4隻眼)
加上藍BUFF
開技能開到對面起笑
我想塔殺也不是問題

馬爾札哈英雄專精
ID:
可口a可樂

我還用馬爾札哈打AD CARRY或SUP

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()