Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
我打算不繳罰單,對政府進行沉默的抗議
Oct 18th 2013, 11:49

如題
這個學期才剛買機車每天跑仰德上下學
新手上路根本啥都不懂,剛剛就突然收到5張罰單總共6000元
真是快氣死
每一張都是在格志國中被拍的
限速40我騎5X,被拍的時候我還以為天空打雷了勒嚇的我差點從車上摔下來
就這樣,默默的被連拍好幾天..也不先提醒一下就這樣挖坑給別人跳
那邊的路有斜度,從山仔后下來不催油門速度也會到5-60阿
雖然有告示牌,但憑良心講有誰會去看?

重點
現在假如不繳罰單會怎樣,除了被多罰幾百塊以外假如我不出國也不車輛過戶,法院記通知來我也不理
聽說這樣過了三年就不會追究了是嘛??

補救方法,聽說罰單可以辦分期,那要去哪辦??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()