Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
[問題] 福斯修冷氣很貴?
Aug 10th 2013, 23:31, by kill10125566

作者kill10125566 (卍狂斬者56卍)

看板car

標題[問題] 福斯修冷氣很貴?

時間Sat Aug 10 23:31:52 2013

我還是大學生,家裡的車修理那些我也管不著 但最近我家passat 2004 冷氣壞掉 本來爸爸都會開去給親戚修,照理說互相捧場蠻正常合理的 但最近回家看我爸都皺著眉頭跟我抱怨福斯車怎麼#@$#%$#的 尤其是這次前後(修了2次都沒好)弄了5-6萬.....我聽到都覺得很心疼 現在又還在修理中....我開玩笑問說會不會被扒皮 我爸有點半信半疑地覺得他家阿公做人很老實,應該不太可能 只能無奈表示德國車的零件一定比較貴之類的 想問的是福斯冷氣壞掉修理再怎麼嚴重的話,有必要修到這麼多錢嗎?? 我知道我沒有明細,或是修了什麼之類的,但想問問看總是有個合理範圍 寫到這其實我立場很明顯了,我是懷疑親戚的 畢竟版上有那句名言在,希望各位大大能提供一些意見給我參考 感激不盡 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.44.229.95

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()