Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[心情] 單戀的對象
Nov 27th 2013, 09:13, by F4pk5566

作者F4pk5566 (人帥真好)

看板Boy-Girl

標題[心情] 單戀的對象

時間Wed Nov 27 09:13:28 2013

在工作上,喜歡了一個女孩子 我們都聊的很開心,互相的了解 她也知道我喜歡她,但是在這過程中 她也向我說了她剛分手,是她提出的分手 然而我也非常的主動關心及追求她 我也知道一個女孩子 告訴她的事情代表把我自己當成好朋友聊心事 直到昨天 女孩子說了: 她跟男友復合了,不要難過,你很好, 這幾天想了很久 覺得還是很喜歡他 他真的對我非常好 的確當聽到這句話 我安靜了幾秒 並很沉默跟她說了: 就好好在一起吧~別在輕易分手了 雖然很難過,但是自己還是很勇敢的說了 常常說沒有努力過怎麼知道結果 現在終於知道結果了,雖然沒有達到自己希望的 這個取捨之間真的很難過, 這緣分的確不適合了, 看來學了一堂改變和成長了。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.254.161.209

sexxes:拍拍... 11/27 09:26

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()