Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[情報] 我的自由年代插曲 然而 是元介唱
Nov 19th 2013, 23:06, by blest115

作者blest115 (芙...龍、襄、雙、英、萼)

看板TaiwanDrama

標題[情報] 我的自由年代插曲 然而 是元介唱

時間Tue Nov 19 23:06:12 2013

在官方fb上面的, 是元介自彈自唱一小段:http://ppt.cc/evx0 應該沒有op吧,如果有,請通知刪除。 然而 陳昇 然而你永遠不會知道 我有多麼的喜歡 有個早晨 我發現你在我身旁 然而你永遠不會知道 我有多麼的悲傷 每個夜晚 再也不能陪伴你 當頭髮已斑白的時候 你是否還依然能牢記我 有一句話我一定要對你說 我會在遙遠地方等你 知道你已經不再悲傷 I want you freedom like a bird 然而你永遠不會知道 我有多麼的喜歡 因為有你 等待也變得溫暖 然而你永遠不會知道 我有多麼的悲傷 在你心中 我還沒有名字 -- 這樣 明明愛你卻要騙自己 是我害怕未來沒有了你 不言又不語 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.24.144.125

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()