Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[心得] 推政大 villa pink
Sep 30th 2013, 14:29, by yumi0225

作者yumi0225 (呼啦啦)

看板hairdo

標題[心得] 推政大 villa pink

時間Mon Sep 30 14:29:43 2013

下雨天總是很煩躁、讓一直想留長的我又想把頭髮剪短了、剪短後要在留長真的是令人回不去的一條不歸路………重點是我的頭髮超多、頭型又扁、感覺如果我退光頭我應該是正方型的吧……哈哈哈、每次剪短總是讓我好自在、雖然我很想要像韓國那些女明星一樣有著長髮而浪漫、但其實我很害怕剪頭髮、因為頭髮多所以很容易一不小心就會被打太薄、隔天起床就會像長毛的奇異果、但自從我遇到 pink根本就像我的救星一樣、無論我多無理頭、她都能一次滿足我、我跟她認識是在公館、但她最近到政大了、我當然就尾隨她來到了政大、其實我家在萬芳、但政大真的離我近很多、所以超級推pink^ ~^ (原諒我第一次po推文、所以不知道怎麼上傳照片=_=不然我前幾天可是剪了超可愛的郭采潔頭) -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.80.88.163

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()