Blogtrottr
2013 - Yahoo!奇摩 搜尋結果
2013 - Yahoo!奇摩 搜尋結果 
Who owns mobile strategy?

Who owns your mobile strategy, the CIO or the CMO? Kinvey's eBook breaks down the arguments for both sides with tips from business leaders and industry analysts.
From our sponsors
陳怡蓉自曝愛情觀 為男友削水果受傷
Aug 13th 2013, 12:51

【大紀元2013年08月13日訊】台灣女星陳怡蓉《飛越龍門客棧》中飾演敢愛敢恨的風騷老闆娘金湘玉,顛覆以往玉女形象,金湘玉為周懷安奮不顧身挨棍,現實生活中的陳怡蓉卻說:「我為愛奮不顧身的唯一經驗,應該是為對方削水果削到噴血。」王陽明吐槽:「這樣也算奮不顧身嗎?」

私下的陳怡蓉,其實有感情潔癖,只要另一半有些微變心跡象,立刻跟對方斷個一乾二淨,絕對不容許兩人感情有一絲不純粹,陳怡蓉:「如果不能完全屬於我,那我就不要了!我媽說那是因為我還沒遇到那個人。」除了刻骨銘心的初戀讓陳怡蓉感到失戀的痛以外,陳怡蓉總是很快能復原,她笑說:「可能我太怕受傷,就像我媽說的一樣,還沒遇到吧!」

現實中的陳怡蓉,回想自己為愛最奮不顧身的經驗,居然是為對方削水果削到手指大噴血,陳怡蓉得意地說:「對方超感動的,還說以後不用我削水果,都他削給我吃就好。」讓王陽明忍不住吐槽:「這種奮不顧身也太小CASE了吧!」@*


金湘玉(陳怡蓉飾)為周懷安檔棍。(圖/TVBS提供)

〈責任編輯:黃珊妮)

請關注大紀元的廣告商家,向朋友推薦大紀元,感謝您的支持!

本文網址: http://epochtimes.com/b5/13/8/13/n3940016.htm陳怡蓉自曝愛情觀-為男友削水果受傷.html  美東時間: 2013-08-13 07:30:54 AM 【萬年曆】

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()