Blogtrottr
批踢踢實業坊 Notebook 板
 
Online retail made easy.

With everything you need to start selling online today, Shopify is perfect for beginners & experts alike, providing a complete solution to create your online store.
From our sponsors
[問題] 電池怎麼使用比較好
Aug 11th 2013, 22:56, by st930617

作者st930617 (宇)

看板Notebook

標題[問題] 電池怎麼使用比較好

時間Sun Aug 11 22:56:25 2013

廠牌:ACER 型號:5741G 購入日期:三年前吧 距上次使用正常時間:都正常 OS版本:WIN 7 平常作業內容:上網 有無內建還原功能(Y/N):Y 問題內容: 我想請問一下關於筆電電池的問題 我用過兩台筆電 兩台都在使用一兩年後電池趴數逐漸下降 從一開始只能充到100% 逐漸變80% 60% 現在只剩十幾趴 我知道電池是消耗品 我平常使用都插著電 偶爾會使用到電池 或特別充放電一下 但我朋友使用習慣跟我一樣 平常也不拔電池插電使用 但他到現在也三年了電池還是很好 我媽的筆電也都這樣用 還很長只使用電池 沒電在充電 用了四年電池也還能充很多電 請問是我運氣不好電池損耗比較快還是我使用方式的問題 又或是有其他原因呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.227.50.171

parislove3:定期用一下電池 完整充放過一次 08/11 23:37

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyci33a17tqf 的頭像
    gyyci33a17tqf

    繼承者們線上看, 繼承者們劇情, 繼承者們演員, 繼承者們13, 繼承者們插曲, 繼承者們15, 繼承者們14, 繼承者們 ost, 繼承者們 維基, 繼承者們第13集

    gyyci33a17tqf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()